قوانین و مقررات
قوانین عمومی استفاده از سایت :
کاربر گرامی با توجه به اینکه کلیه اصول و رویه های موجود در بـ بن طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران ،قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده میباشد لذا کاربر نیز موظف به رعایت این قوانین و قوانین مرتبط با خود است.در صورتی که در قوانین درج شده و سرویسهای بـ بن تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
- – افراد برای عضویت در سایت بـ بن و خرید از آن باید در هنگام خرید یا در حالت عادی به قسمت عضویت (در بالای منوی اصلی سایت) مراجعه کنند. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام و نام خانوادگی، آدرس پست الکترونیکی، شماره موبایل، کد تائید یکبارمصرفی به جهت ورود و عضویت برای آنان ارسال میشود تا کاربران با وارد نمودن آن، مراحل عضویت خود را تکمیل نمایند.
- – تنها اشخاص حقیقی حق عضویت در سایت را دارند، ثبت نام و عضویت اشخاص حقوقی پس از هماهنگی و ارسال درخواست به سایت بـ بن توسط کارشناسان این مجموعه صورت می پذیرد.
- – تنها عضویت در سایت دلیل بر قبول و پذیرش مفاد موافقتنامه بوده و خلاف آن به هیچ وجه پذیرفته نمیباشد.
- – کاربر جهت دریافت اطلاعات مربوط به خریدهای خود، تنها با استفاده از شماره موبایل ثبت نامیاش میتواند وارد حساب کاربری خود (پنل شخصی خود) شده و اطلاعات مورد نظرش را مشاهده کند.
- – به این دلیل که احراز هویت خریدار از طریق نام و نام خانوادگی ارائه شده در سایت امکانپذیر است، مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات فوق با هویت واقعی عضو بر عهده خود فرد بوده و بـ بن هیچگونه مسئولیتی نسبت به مغایرتهای احتمالی ندارد.
- – افراد بالای ۱۸ سال تمام، حقوق عضویت و انجام خرید در سایت را دارا هستند. رعایت حکم این ماده و صحت و سقم ارائه اطلاعات بر عهده مشتری (عضو) بوده و بـ بن هیچگونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.
- ثبت نام و عضویت در سایت رایگان میباشد.
تعریف مشتری یا کاربر سایت :
مشتری یا کاربر سایت افرادی هستند که در سایت بـ بن ثبت نام میکنند و با استفاده از اطلاعات وارد کرده خود در هنگام ثبت نام اقدام به خرید و یا استفاده از سایت مینمایند.
شرایط و قوانین خرید بن تخفیف از “بـ بن” :
- در صورت ثبت نام و یا ورود کاربر به سایت و استفاده از پروفایل شخصی ، کاربر میپذیرد که تمامی شرایط و قوانین و نحوه استفاده از سرویس های بـ بن را پذیرفته است.
- شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
سیاستهای رعایت حفظ حریم شخصی :
- – بـ بن به اطلاعات شخصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
- – بـ بن متعهد میشود که برای امنیت هرچه بیشتر در این راستا از تکنولوژی مورد نیاز استفاده و آنرا بروز نگه دارد. شما با استفاده از وبسایت بـ بن، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
- – همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات بـ بن، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط بـ بن جزئی از اموال بـ بن محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار بـ بن است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای بـ بن محفوظ میدارد. علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط بـ بن و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار بـ بن است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.
- – کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وبسایت بـ بن و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای بـ بن محفوظ است.
- – در صورت استفاده از هر یک از خدمات بـ بن، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است.
- – تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی info@bebon.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در وبسایت، با شما تماس نمیگیریم.
ثبت، پردازش و خرید بن تخفیف از بـ بن :
- – روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. بـ بن به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
- – کلیه سفارشهای ثبت شده در وبسایت بـ بن به وسیله ارسال کد سفارش و صورتحساب از طریق ایمیل، پیامک و… در صف پردازش قرار میگیرند. در صورت انتخاب خدمات اشتباه توسط مشتری بـ بن هیچگونه مسئولیتی در خصوص بازگشت وجه ندارد و در صورت تصمیم بر بازگشت وجه ۱۰درصد از مبلغ پرداختی را به نفع خود دریافت میکند و مابقی آن به حساب کیف پول مشتری واریز میشود.
- – در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی خدمات و کالاهای موجود در وبسایت بـ بن، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای بـ بن محفوظ است. بـ بن در اسرع وقت وجوه دریافتی را به کیف پول مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت بـ بن میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
- – کاربران باید هنگام سفارش بن تخفیف مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، بـ بن جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند در غیر این صورت مسئولیت امر با خود مشتری می باشد.
- – از آنجا که بـ بن یک وبسایت تخفیفی آنلاین است، سفارش یک خدمت یا کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است و در صورت ثبت چنین سفارشی، ممکن است سفارش لغو شود.
- – لازم به ذکر است افزودن کالابن تخفیف به سبد خرید به معنی رزرو خدمت و یا کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی یا قیمت، روی خدمت و یا کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد ثبت سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که بـ بن هیچگونه مسئولیتی نسبت به خریدی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
قوانین خرید بن تخفیفی :
قوانین دریافت خدمت به خریدار کد تخفیف:
- – خریدار کد تخفیف از سایت بـ بن حتماً بایستی قبل از حضور به مرکز ارائه دهنده خدمت هماهنگی های لازم را با آن مرکز انجام دهد تا در تاریخ تعیین شده توسط مرکز، جهت دریافت خدمت حضور بهم رساند.
- – خریدار کد تخفیف بایستی به تاریخ انقضای کد تخفیف خود دقت نموه و در تاریخ مشخص شده نسبت به هماهنگی و دریافت خدمت از مرکز مربوطه اقدام نماید.( در غیر اینصورت بـ بن مسئولیتی در قبل این موضوع نخواهد داشت)
- – خریدار می تواند در صورت نارضایتی از خدمت دریافتی خود از طریق ثبت دیدگاه در صفحه نمایشی خدمت مربوطه ، نظرات و پیشنهادات خود را ثبت نموده تا پیگیری های لازم توسط تیم بـ بن صورت پذیرد.
ارتباطات الکترونیکی :
- – هنگامی که شما از خدمات بـ بن استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به بـ بن ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که بـ بن به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد. همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری و فروشنده در حساب کاربری خود ثبت میکنند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای بـ بن از طریق آنها صورت میگیرد.
- – جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد بـ بن برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه بـ بن را لغو کنند.
- – توجه داشته باشید که ۵۰۰۰۲۰۶۰۶۵۶۶ تنها شمارهای است که بـ بن از طریق آن برای کاربران خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند. همچنین این شماره سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه بـ بن را به اطلاع کاربران میرساند و روشن است که دریافت پیامک از طرف شما به رسمیت شناخته نخواهد شد.در صورت هرگونه تغییر در این شماره در همین صفحه اعلام میگردد.
- بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان بـ بن، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام بـ بن است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@bebon.ir اطلاع دهید.
قوانین مربوط به مرکز ارائه دهنده خدمت (فروشنده) :
- – ثبت نام مراکز ارائه دهنده خدمت توسط کارشناسان بـ بن صورت می پذیرد ، لذا تمام افراد و مراکزی که قصد ثبت نام و همکاری به عنوان شریک تجاری بـ بن را دارند می توانند با تیم کارشناسی بـ بن تماس حاصل نموده و ادامه فرآیند را به آنها بسپارند.
- – مراکز ارائه دهنده خدمت ثبت نامی در بـ بن موظف به رعایت حقوق مشتریان و جلب رضایتمندی آنها می باشند .
- – مرکز موظف به پاسخگویی و هماهنگی با مشتریان (دارندگان کد تخفیف از سایت بـ بن) و ارائه توضیحات لازم به آنهاست ضمن اینکه بایستی زمان ارائه خدمت را در اولین فرصت ممکن برای آنها به ثبت رساند.
- – مراکز ارائه دهنده خدمت مسئولیت کامل پاسخگویی کیفی و کمی خدمات را به مشتریان خود دارند.
- – مراکز ارائه دهنده خدمت موظف به جلب اطمینان و رضایتمندی مشتریان می باشند.
نظرات کاربران :
هدف از ایجاد بخش دیدگاه ها و نظرات در بـ بن، اشتراکگذاری تجربهی خرید و کاربری خدمات و محصولاتی است که به فروش میرسد. بدیهی است بخش نظرات بـ بن با دیگر وبسایتها و شبکههای اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین وبسایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی وبسایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین وبسایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تائید نمیشوند و در نتیجه در وبسایت به نمایش درنمیآیند. بـ بن در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشر شده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در وبسایت بههیچوجه به معنی تائید فنی بـ بن دربارهی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایهی انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند. **برای ارسال سایر درخواستها یا پیشنهادهای خود نیز از فرم صفحه «ارتباط با ما» استفاده کنید یا به آدرس info@bebon.ir ایمیل ارسال کنید.
محتوا :
- – بـ بن نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از مراکز، منابع و مراجع اصیل استفاده میکند. لازم به ذکر است بـ بن تضمین نمیکند که توصیفات خدمت ، محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد.
- – وب سایت بـ بن هیچ گونه مسئولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سروﻳسهای سایت آنگونه که هست ارائه میشود و وبسایت بـ بن تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
- – سایت تخفیفی بـ بن ممکن است دارای سرویسهایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویسهای جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروههای خبری، شبکه دوستان و سرویسهای دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه میشوند. شما توافق میکنید که از این سرویسهای جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیامهایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.
- – © کلیه محتویات وبسایت بـ بن شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت بـ بن تعلق دارد. سیاست قیمتگذاری در بـ بن مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمتهای ارائه شده برای خدمات و کالاها در بـ بن قیمتهای رایج آن است که غالباً با توجه به هزینههای تولید و تامین آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر خدمات و یا کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت میشوند.
- – در حال حاضر نمایندگی بـ بن در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها، تراکنشهای مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی بـ بن اطلاع دهید. بـ بن خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.
از آخرین تخفیفات ما مطلع باشید
با وارد کردن ایمیل خود آخرین تخفیفات ما را دریافت کنید